Hierarchy of Organization

Advisors:Prof Dr Mat B Zakaria

President : Ahmad Khir bin Ahmad Humairi
Vice-President 1 : Amir Faez bin Amirudin
Vice-President 2 :Noriah binti Nordin

Secretary 1 : Norsyamila bt Othman
Secretary 2 :Siti Nadhiyyah binti Hasenan

Treasurer : Nur Syamsina binti Sha'ari


Exco :

KEROHANIAN
Ahmad Thariq bin Hanafiah & Siti Maisarah binti Abdul Majid

HELWANIS
Nor Fariza bt Che Rose & Nurul Husna binti Mohd Noor

AKADEMIK
Siti Naimah bt Saleh & Ng Koon Guan

SUKAN
Muhammad Hafiz bin Ridzaludin & Norhadila binti Zulkifli

PROTOKOL
Muhamad Arsyad bin Mohd Zaidi & Zarith Suraya binti Shahar

KEBAJIKAN
Ahmad Hanafo bin Sulong & Nur Syuhada binti Abdul Halim

Friday, August 26, 2011

Pendaftaran Kursus


-Perhatian Kepada Semua Pelajar Sarjana Muda-

Dimaklumkan bahawa pendaftaran kursus ( termasuk kursus elektif) secara on-line akan dibuka mulai 25 Ogos 2011 (Khamis).

Berikut dinyatakan juga tarikh-tarikh penting berkaitan dengan pendaftaran kursus untuk makluman
dan tindakan semua pelajar sarjana muda.

  • Pendaftaran kursus secara on-line - 25 Ogos - 22 Sept 2011
  • Penambahan/pengguguran kursus secara online - 11 - 22 Sept 2011
  • Permohonan pemindahan/pengecualian kredit dibuka kepada pelajar - 11 - 22 Sept 2011
  • Minggu pengesahan daftar kursus/ penyerahan Slip pengesahan ke BPA 02 - 06 Okt 2011
=Peringatan penting kepada pelajar :=

1. Pendaftaran Kursus
  • Pendaftaran kursus pelajar hendaklah dibuat secara on-line melalui Portal Pelajar.
  • Jika terdapat sebarang masalah, sila laporkan kepada pihak kami melalui talian 09-6653029 atau
  • datang sendiri ke Kaunter Akademik, di Bahagian Pengurusan Akademik, Bangunan Pentadbiran,UniSZA Kampus Gong Badak untuk tindakan sewajarnya.

2. Pencetakan Daftar Kursus
  • Semua pelajar yang telah berjaya mendaftar kursus diwajibkan mencetak daftar kursus tersebut sebagai bukti bahawa pendaftaran kursus secara on-line telah dibuat dalam tempoh yang telah ditetapkan.
  • Sekiranya pihak kami mendapati pelajar belum mendaftar selepas minggu kedua perkuliahan dan gagal menunjukkan sebarang bukti pendaftaran telah dibuat, pelajar akan dikenakan bayaran pentadbiran sebanyak RM 100.00 sekiranya mereka memohon untuk mendaftar kursus.
3. Pengesahan Daftar Kursus
  • Semua pelajar yang telah mendaftar kursus dikehendaki membuat semakan dari semasa ke semasa melalui Portal Pelajar. Pelajar diwajibkan mencetak Slip Pengesahan Daftar Kursus dan mendapatkan perakuan dan pengesahan daripada Penasihat Akademik dan
  • Ketua Jabatan/Penyelaras Program masing-masing sebelumnya mengemukakan kepada BPA (melalui fakulti masing-masing) untuk semakan, pengemaskinian dan rekod.

Sekian, harap diambil perhatian oleh semua pelajar sarjana muda.

Bahagian Pengurusan Akademik
UniSZA

Kampus Kota, Jalan Sultan Mahmud, 20400 Kuala Terengganu, MALAYSIA Tel: 6 09 6220707, Fax: 6 09 627 5574 UNIVERSITI SULTAN ZAINAL ABIDIN (UniSZA) STUDENTS FIRST , PERFORMANCE NOW
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls